KRDELO BLATNIH ŠAP V DEŽELI NIJE

Ko prileti Peter Pan in ves jezen išče svojo senco, mu pač moraš priskočiti na pomoč. Tako se je krdelo blatnih šap z vsem svojim rompompomom vsedlo na vlak in odšlo proti Vnanjim goricam. Tam se je krdelo razdelilo in s skupnimi močmi poiskalo sestavine s katerimi so Petru Panu pridobili senco. Ker je med tem Wendy že pridno skuhala kosilo so se lahko najedli in si pripravili ležišča. Kmalu zatem je iz straniščne školjke prilezla morska deklica Lepa Vida, ki je bila z nami cel teden, preden se je vrnila v svoj dom na koralni greben 3. Lepa Vida je pojasnila da je bil nekaj stoletij nazaj na tistem mestu hud orkan, ki je porušil brlog Petra Pana in Najdenčkov. V tem brlogu je bilo vedno veselo, igralo se je igre, pred njim pa je bilo ognjišče in gujsnica. Tudi krdelo si je želelo postaviti tak brlog, vendar preden bi ga lahko dokončali nas je pregnal dež, da smo se raje premaknili v naš čisto novi televizijski studio, kjer smo spremljali snemanje oddaje Lepa Vida Sprašuje, kjer je Lepa Vida spraševala svoje goste o njihovih življenjih, tisti dan je bil gost Kekec, ki nam je povedal veliko zanimivih stvari o sebi in tudi o njegovi Mojci. Snemanje se je zavleklo pozno v noč, zato smo se potem končno umili in odšli spat. Naslednji dan je bila nedelja, zato smo se zjutraj takoj odpravili v Cerkev dežele Nije, kjer nam je maševal novomašnik Rok, potem pa nam tudi podelil svoj novomašniški blagoslov. Po zajtrku nam je Wendy pregledala ali so sobe lepo pospravljene, kot morajo biti v Londonu

Ker je lepa vida res želela biti lepa, smo ji prek vodnih iger pomagali splesti ogrlice, ki pa ji na koncu sploh niso bile všeč in jih je podarila Ikiju. Zvečer pa smo spet gledali Lepa Vida sprašuje, tokrat z gostom Piko Nogavičko. Lepo in morno je bilo dokler se nismo v ponedeljek zbudili brez zvončinih kril. Hudobni gusarji so jih vzeli do podpeči in podpeškega jezera. Tako smo hodili po otokih in zbirali denar, da smo si nakoncu lahko privoščili čoln da smo odveslali po zvončina krila. Potem smo se vrnili domov na poti pa se je razdivjala res huda nevihta, tako da sta nas Wendy in Akela na koncu prišla iskat z jeklenim bivolom. Zvečer pa smo plesali in se veselili ker smo dobili krila nazaj. Vse je bilo spet po starem. Tudi naslednje jutro smo se zbudili z vsem, vendar pa ko smo pojedli in se umili in pospravili sobe, je pritekel Peter Pan ves objokan in povedal da mu je grozni krokodil ukradel njegov edini spomin na njegov pravi dom. Igralne karte s katerimi so se doma radi igrali remi. Seveda je krokodil karte skril in ni pustil da bi jih kar tako našli, pred tem je morala vsaka skupina opraviti določeno nalogo preden je lahko iskala karte. Hvala bogu smo našli vse in tako je bil Peter srečen. Zaradi iskanja pa smo postali lačni, vendar ker nismo več hoteli jesti tega kar sta skuhala Wendy in Ata volk, si je krdelo raje skuhalo kar samo. Wendy je videla da volčiči postajajo samostojni, zato jih je morala naučiti še par stvari. Tako smo se hitro naučili zlikati kroj, hoditi čisto tiho in narediti čisto svojo letečo vilo. Potem je zvečer se Lepa Vida prišla poslovit in povedala da bo krdelo pogrešala, nato pa se je skozi straniščno školjko in potem naprej po kanalizaciji spustila do morja. Naslednji dan pa je tudi krdelo ugotovilo da bo treba odrasti in da bo treba zapustiti deželo Nije. Tako smo lepo vestno pospravili in odšli z jeklenim črvom do Radovljice, tam pa smo se vrnili nazaj k svojim družinam.